Spring naar bijdragen

Trekhaakbedrading, richtingaanwijzers op een US model


Jazzy
 Share

Recommended Posts

Ik heb een CJ8 uit 1981 en zou graag bedrading willen trekken voor een aanhanger, alleen heeft mijn auto de raw geschakeld op het remlicht. Zit al een tijdje te puzzelen maar zou niet weten hoe ik dat kan oplossen zonder bedrading te trekken vanaf het relais naar achteren. Kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die hier tegenaan loopt. Heeft iemand toevallig tips of een tekening?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat doet dat kastje met alarmlicht? (ofwel, wat is het verschil tussen alarmlicht en 'pompend' remmen?)

Ik heb een aantal jaren geleden lopen stoeien met een Arduino om iets vergelijkbaars te maken en als jet het zelf wil doen zul je dus met (programmeerbare) elektronica in de weer moeten om aan de hand van de status van verschillende input signalen (stop, turn, tail light) de verschillende mogelijke output signalen te bepalen en dan had ik nog het geluk dat ik een auto had die ook een derde remlicht had waardoor remmen makkelijk te onderscheiden was van alarmlicht.

Vervolgens moet je de logische uitgangssignalen nog schakelen naar 12V voeding voor de vershillende lampen. Alles bij elkaar een aardig elektronica knutselproject.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 11/27/2019 at 5:43 PM, Masis said:

Ik zou niet te moeilijk doen en dit kastje ertussen stoppen: https://www.kbusaparts.nl/118158-tekonsha-taillight-converter

 

Dat is briljant en precies wat ik zoek! Scheelt het gepuzzel waar @Vette73 ook al over schrijft. :)

Lijkt er alleen niet op dat ik hem in Nederland kan krijgen, zal er eentje uit de US moeten laten komen. Op zich geen probleem maar ik had het graag af willen hebben voor ik naar de RDW ga met de auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...