Spring naar bijdragen

Motor blokken gezocht!!!


Nickjonk
 Share

Recommended Posts

Jaa dat zeg ik, als de monteur twijfelt aan t aantal cilinders 😂.  laat een vriend van me nou net apk meester zijn en die zij dan twijfel ik toch niet. Hij had er laatst ook 1 gedaan die ging van een 4  naar een 6 cilinder. Alleen in een fuik wordt het lastig. 

Maar twijfel wel beetje daardoor, een 4.0l zou  veiliger zijn denk ik 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei michel1972:

Dat soort vrienden zijn heel bijzonder! Kan hem zijn vergunning kosten als keurmeester en dat is best een groot risico. Tevens besef goed als je een V8 plaatst gaan ze hoogstwaarschijnlijk jeep weer wegen. Dus let ff op gewicht volgens kenteken. 

Nee hoor valt mee hij had t opgezocht en schijnt met de apk geen probleem te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarnaast verwacht ik nog wel een aantal andere punten dat problemem op kan leveren, mits ik dit juist heb. 

Als ze je er uit pikken bij een verkeerscontrole, loop je het risico een WOK-melding te krijgen op je kenteken als men opvalt dat je motor anders is dan vermeldt op kenteken. Kun je alsnog naar het RDW, voor een volledige keuring. 

Wat te denken als je betrokken raakt bij een ongeval, al dan niet met letsel, en blijkt dat jij je zaken niet op orde hebt.. 

En eventueel toename van gewicht, maar geen extra belasting ervoor betalen. 

Aantal punten waar je rekening mee zou moeten houden als je voor een V8 gaat en de motor niet op kenteken laat zetten. 

Ofwel een V8 en omkeuren bij het RDW of, de beste optie in mijn ogen voor jou, een 4.0HO motor inbouwen. 

Ik kan het mis hebben met bovenstaande, maar denk er eens goed over na.. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zoekt gewoon een motorblok, en dan een hele discussie over apk??

toevallig is dit een apk keurmeester van mij,
Bij twijfel controleer het aantal cilinders, behalve bij een wankelmotor,
bij die van nick hoort niemand het verschil !!!!

maar hij zoekt gewoon een motorblok liefst met automatenbak erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...