Deadeye 18 Report post Posted October 6 Goedemorgen, Ik probeer te achterhalen waarom mn KJ vanaf 100 km/u een raar "joelend" geluid maakt. Volgens mij aan de achterkant van de auto en tis niet echt zachtjesZodra ik bijvoorbeeld bij 110 het gas loslaat is het geluid weg, het moment dat ik t gaspedaal weer aanraak is het geluid direct weer terug. Bij 80 km/u is het geluid niet aanwezig...of niet hoorbaar. Iemand enig idee waar ik het moet zoeken? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ab 249 Report post Posted October 6 Klinkt als een lager in de achteras, maar kan ook een kruisje zijn. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deadeye 18 Report post Posted October 14 Ik heb ook zelf nog eens wat lopen Googlen en een expert gebeld, hoogstwaarschijnlijk pinion lager, schijnt een zwak punt te zijn van de KJ's. K-klus zo te zien Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deadeye 18 Report post Posted October 23 Pinion lagers waren de boosdoener en aangezien dan toch alles los ligt de wiellagers ook laten doen. De KJ kan weer een flink aantal jaren vooruit (en achteruit ) Quote Share this post Link to post Share on other sites