Spring naar bijdragen

The Cure van RuffStuff


Arjanw
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik wil graag de Cure aanschaffen bij Ruffstuff in Amerika. Nu kost het onderdeeltje $19,99 maar de verzendkosten zijn $36. Zijn er andere Jeepers die interesse hebben? Laat maar weten, dan bestel ik er meer om zo de verzendkosten te delen.

Dit is het antwoord wat ik van Ron van Ruffstuff kreeg:

 

Hi,

Our website usually has difficulty calculating shipping costs on international orders. I'm showing I can ship this item (or multiples of this item for any friends of yours to help with ship costs) for $36 U.S. flat rate for up to 4lbs.

The Cure is quite effective when mounted where the drag link and tie rod intersect each other. Most of our customers report 50%-90% reduction in the play in their steering after installing the Cure. 

It did help me keep my Jeep ZJ in my lane at freeway speeds and was not a chore to drive anymore.

Naamloos.thumb.png.dfe56c0dd826b9bf4ecc2276c30e8e2c.png

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei REAL STRANGLER:

Arjan, constructeurs hebben bij het ontwerpen van stuurkogels natuurlijk rekening gehouden met het draaien van de stuurstok. Daarom zit de kogel ook in de hartlijn van de stuurstok.

Mij lijkt dat dit nylon blok niets toevoegt aan een GOEDE kogel.

Succes,Siert. 

The cure in action:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei michel1972:

Heb op het internet naar de reviews gekeken en de meesten zijn er positief over. Via Amazon, cherokeeforum, jeepforum en pirate zie ik hoofdzakelijk positieve reacties.

Let wel op dat de juiste bestel. Er schijnt verschil te zitten tussen de set voor standaard besturing en aangepaste besturing. 

Klopt. De R2008 is voor de standaard Tie Rod End..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3/10/2019 om 8:31 AM zei Arjanw:

Goedemorgen,

Ik wil graag de Cure aanschaffen bij Ruffstuff in Amerika. Nu kost het onderdeeltje $19,99 maar de verzendkosten zijn $36. Zijn er andere Jeepers die interesse hebben? Laat maar weten, dan bestel ik er meer om zo de verzendkosten te delen.

Naamloos.thumb.png.dfe56c0dd826b9bf4ecc2276c30e8e2c.png

 

 

Éénmaal, andermaal?

Ik ga eind van deze week bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...