Spring naar bijdragen

Terug van weggeweest.


wjkuiper
 Share

Recommended Posts

Hallotjes. 

Ongeveer 5 jaar geleden al weer dat ik hier online was met mijn wrangler tj 4.0 uit 1997. 

Deze door veel roest weg moeten doen. Na een uitstap toen naar een vw polo bleef het merk jeep mijn trekken en een jeep Cherokee gekocht. Fijne auto, maar een jaar later toch weer vreemd gegaan naar vw. Een touareq! Hele fijne auto, heerlijk rijden maar net een kerstboom van binnen met meldingen op het dashboard. Daarom ook maar weer van de hand gedaan en nu weer een wrangler. 

Als alles volgens plan gaat komt er een tj uit 2001 maandag uit Duitsland mijn kant op.  Burgerlijk netjes dus er moet natuurlijk wel van alles aan gebeuren om hem een beetje eigen te maken. 

Lift setje komt er op, bredere spatborden en dan moeten er natuurlijk ook wat bredere banden op. Waar ik wat vragen over heb, maar dat zal ik wel even stellen op de juiste plaats. 

Erg leuk om hier weer van alles te lezen en te kijken wat ik allemaal zelf wil aanpassen.  

 

Als de nieuwe wagen er is zal ik uiteraard wat fotos plaatsen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op 19/10/2019 om 9:33 AM zei Arjanw:

Zoho, ruig hoor! 😂

Heel erg mooi geworden! Er zitten All terrain banden op dus het is meer dan een  deze mall crawler 😉

De kleurstelling donkerblauw met zilveren velgen, chromen accenten, witte stickers en letters op de banden passen perfect bij elkaar. 

Hoe bevalt de 2.5 motor? Heb je nog plannen voor upgrades?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor de complimenten. Ben er ook wel aardige tevreden over. 
 

de voorbumper wil ik nog iets aanpassen, iets met 2 D sluitingen er op. 
 

de 2,5 liter motor bevalt eigenlijk prima, voorheen de 4 liter gehad. Je schakelt met de 2,5 vooral wat meer waar je hem bij de 4 liter in zijn 4 zo weer op toeren trok. Aan de andere kant haal ik nu bijna 400km op een volle tank, waar ik bij de 4 liter al blij was met 300km. Het is toch geen raceauto dus het valt mij niks tegen. Het geluid is natuurlijk wel wat minder mooi dan de 6 cilinder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...