Spring naar bijdragen

Importeren auto


rflikweert
 Share

Recommended Posts

Beste Jeep liefhebbers, 

Einde dit jaar willen we terug naar Nederland verhuizen, en onze Jeep Wrangler 2014 meenemen. Aangezien deze Amerikaanse specs heeft, en de nodige modificaties voor het dune bashing, is mijn vraag of de bumper, spatborden, lier en verlichting (ik ben ervan bewust dat er nog een mistlicht moet worden geinstalleerd) moet worden aangepast, of dat dit is toegestaan bij de RDW keuring. Zie bijgevoegd de foto's. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

Roderik

 

IMG_1277 - Copy.jpg

IMG_1278 - Copy.jpg

IMG_1279 - Copy.jpg

IMG_1280 - Copy.jpg

IMG_1281 - Copy.jpg

IMG_1282 - Copy.jpg

IMG_1283.jpg

IMG_1284 - Copy.jpg

IMG_1285.jpg

IMG_1281 - Copy - Copy.jpg

IMG_1277 - Copy (2).jpg

IMG_1279 - Copy - Copy.jpg

IMG_1280 - Copy - Copy.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke Jeep!

Zeker meenemen, krijg je ook wel op kenteken maar verwacht niet dat dit zonder slag of stoot gaat.     Krikje er af, mistlichtje er op en verder zie ik zo snel geen probleem. Misschien is het koplampbeeld niet goed, maar dat moet je gewoon afwachten. Ga er vanuit dat je nooit de eerste keer wordt goedgekeurd maar dat je na een kleine aanpassing gewoon een kenteken krijgt. Er zal nu ook wel geen chassisnummer ingeslagen zijn, maar dat kun je  bij de keuring laten doen.

Tot zover het goede nieuws... dan de papierwinkel, dat is erg onzeker.Het kan zijn dat er geen conformiteit is, dan mag je gezellig naar Lelystad.....

Succes, Siert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kenteken is niet zo moeilijk om te krijgen. Als ik je een goede tip mag geven. Maak de auto zo licht mogelijk. Dus kleine wielen geen zware bumperwerk en inderdaad krik eraf halen en plastic spatbordjes. Ze gaan de auto wegen dus hoe lichter die is hoe gunstiger is je wegenbelasting.  

Je zal naar Lelystad moeten maar met kleine wielen en goeie remmen ben je daar zo klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...