Jump to content
Sign in to follow this  
mohssineh

2020 Jeep Gladiator Verliefd op!!!

Recommended Posts

2020 Jeep Gladiator Review:

Display Grey overland gladiator parked at dusk

Voor zijn eerste verschijning, krijgt de nieuwe 2020 Jeep Gladiator een midpack afwerking in onze compacte vrachtwagenclassificatie. Deze truck biedt dingen die geen enkele concurrent doet en biedt tegelijkertijd een comfortabel interieur, goede trekvaardigheden en de legendarische Jeep off-road vaardigheden.

Is de Jeep Gladiator 2020 een goeie Auto?

Ja, de Jeep Gladiator 2020 is een goede truck. Het is al meer dan een kwart eeuw geleden dat Jeep voor het laatst een vrachtwagen aanbood, maar de lijn van het bedrijf gaat terug tot eind jaren veertig, toen Willys-Overland een 1-tons vrachtwagen met vierwielaangedreven wielen introduceerde. Sindsdien zijn er verschillende modellen (waaronder een Gladiator model in de jaren ’60 en ’80), die culmineerden in de Comanche, die na het modeljaar 1992 werd opgeheven.

Display Red gladiator with doors off on a dirt path



Voer Gladiator in, die de Jeep terug lanceert naar het truckspel voor het modeljaar 2020. De Gladiator is in tegenstelling tot andere compacte vrachtwagens. Dit voertuig is bijna als een Jeep Wrangler met een bed; je kunt de bovenzijde en deuren verwijderen en zelfs de voorruit inklappen, iets wat geen enkele andere vrachtwagen kan doen. Hij behoort tot de koplopers in de klasse door zijn trekvermogen en is veel beter off-road dan de meeste concurrenten. Het interieur is aantrekkelijk en functioneel, met twee rijen comfortabele stoelen voor volwassenen en een eenvoudig te gebruiken informatie- en entertainmentsysteem.

Display Close up of the rubicon wheel

Deze nieuwe Jeep heeft een aantal zwakke punten, zoals de voorspelde betrouwbaarheidsindex onder het gemiddelde en een V6 die soms niet gemotiveerd lijkt te zijn, maar die niet genoeg zijn om de helderheid van een truck die anders uitstekend zou zijn, weg te nemen.

Ontwerp:

Russell Crowe citeert terzijde, het veranderen van de Wrangler in een vrachtwagen heeft een ongelukkige invloed op de verhoudingen van de Wrangler. Het uitrekken van de wielbasis en het veranderen van een two-box design naar een three-box design, met behoud van vier volle deuren is geen grote beweging vanuit het oogpunt van stijl: de Gladiator is gewoon niet erg aantrekkelijk, vooral in het profiel.

Net als de buitenkant is de Gladiator-cabine in wezen een directe poort van de JL Wrangler. Dat betekent betere materialen, een robuuste esthetiek en een dikke schakelkast. Alles werkt prima en ziet er goed uit. Maar als u verwachtte dat de Jeep een tweede blik zou werpen op de Wrangler’s cabine tijdens het ontwerpen van de Gladiator, bereid je dan voor op een teleurstelling. Ook dit is een Wrangler met een busje.

Display Grey Overland parked atop a hill

Mijn Overland afwerking komt met een aantal unieke esthetische verbeteringen die ruwweg overeenkomen met de Sahara afwerking van de Wrangler. Beide versies bevatten wielkasten van de carrosseriekleur, een zevenbladige grille van de carrosseriekleur en 18-inch wielen en velgen.

Comfort:

Net als de Wrangler heeft de Gladiator comfortabele stoelen en een verhoogde rijpositie. De carrosserie van slechts vier deuren betekent ook een tweede bruikbare rij. En ondanks zijn Wrangler-wortels is de Gladiator relatief comfortabel.

Om te beginnen heeft hij solide assen, maar een extra vijfarmige achterwielophanging en 18,9 inch tussen de assen elimineert de slechtste eigenschappen van de Wrangler. Jeep Gladiator 2020 is aanzienlijk comfortabeler dan een gelijkwaardige Wrangler, met betere manieren en minder sluwheid.

En hoewel er een bed achterin staat, faalt de Gladiator in een aantal van de dingen die vrachtwagens van oudsher goed doen. Koop een Chevrolet Colorado en je kunt kiezen uit drie cabinematen en twee verschillende beddenlengtes. Hetzelfde geldt voor een Toyota Tacoma, maar ook voor een Toyota Tacoma, en voor elke halftoonwagen. Dat is een klein probleem voor de cabine van de Gladiator (losse verhoudingen), maar het is een probleem voor het bed. Een vijf voet lange doos is de enige optie, en het is ook niet erg diep. Dat compromissen het algemene volume: het het bedvolume van de Gladiator is slechts 35.5 kubieke voet, terwijl Chevy Colorado 41.3 kubussen met zijn vijfvoet en twee-duim bed en 49.9 kubussen met het beschikbare zes-voet-twee bed aanbiedt. duim. duim.

Technologie:

Het hart van de Gladiator-technologiesuite is het uitstekende UConnect 4 informatie- en entertainmentsysteem van Fiat Chrysler. Verkrijgbaar met 7,0 en 8,4-inch configuraties (het 5,0-inch basisscherm werkt met UConnect 3), UConnect 4 heeft aantrekkelijke graphics, reageert snel op invoer en is opmerkelijk eenvoudig te navigeren. Apple CarPlay en Android Auto zijn standaard, hoewel het standaard systeem goed genoeg is om nooit de behoefte te voelen om mijn iPhone aan te sluiten.

Display Close up of the uconnect system with offroad pages

De Overland instelling wordt standaard geleverd met het 7.0-inch scherm, hoewel mijn tester de grootste 8.4-inch configuratie heeft. Naast de schermgrootte is het enige functionele verschil tussen de twee de 8,4-inch navigatiefunctie (die 7,0 inch via CarPlay / Android Auto verwerkt). Andere standaardfuncties in deze instelling zijn onder andere dual zone automatische klimaatregeling, ramen en elektrische sloten (zoals de Wrangler, dit zijn optionele extra’s in de basis van de Gladiator), een audiosysteem met acht luidsprekers en zeven USB-ingangen (een USB-A en USB-C in de middenconsole, een USB-A in de middenconsole en twee USB-A’s en twee USB-C voor tweede-rij-passagiers).

De optiepakketten breiden de technologiesuite uit. Eigenaren die bereid zijn te betalen, kunnen verwarmde voorstoelen en een verwarmd stuurwiel, LED-koplampen met LED-looplampen, de eerder genoemde 8,4-inch navigatie en scherm en een grote hoeveelheid actieve veiligheidsuitrusting toevoegen. Er is ook een overzichtelijk Trail Rail vrachtmanagementsysteem en andere verbeteringen die de toch al solide Gladiator-trailerclassificatie nog verder verbeteren.

Prestaties:

.........

Bron: https://denieuwsteautos.be/2020-jeep-gladiator-beoordeling/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...