Spring naar bijdragen

AMC 360 voor ‘72er Wagoneer


Ruderudie
 Share

Recommended Posts

Thanks Michel, tot op heden ook niet zoveel kunnen vinden inderdaad enkel bij EPS, en natuurlijk de optie van het importeren van een remanufactured blok uit de USA. Beide gaan richting de EUR 4.000,- inderdaad. Ombouw naar een Chevy 350 ook uitgezocht, dat gaat me minstend EUR 4.000,- kosten alleen al voor de parts en zelf inbouwen kan ik niet, dus dat is even van de baan voor dit moment.

Ik zoek rustig verder en houd alle opties open, hopen dat het geluk er is dat er toch iets voorbij komt waar je niet meteen op leeg loopt maar wat wel nog duizenden km's rijplezier kan geven.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het niet laten.....

Als je een serieuze Jeep hebt waar je een langdurige vertrouwde relatie mee op wilt bouwen, dan gaat het geld kosten. Net als een huwelijk......

Wil je LPG rijden? Daar moet je blok wel geschikt voor zijn !

Vergeet revisie uit Mexico, zoals door veel bedrijven wordt geleverd. Liever een ervaren revisie bedrijf in Nederland zoeken. Als je wilt avonturieren kun je ook voor een veel nieuwer 5.2, 5.7 of 5.9 blok gaan wat je terug bouwt naar carb en of LPG.

Succes, Siert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes ik besef me heel goed dat ik hier verschillende opties heb die qua budget, tijd en risico op nadere malaise nogal ver uiteen liggen. Denk ook nog aan deelrevisie van mijn huidige motor, maar goed de beste optie voor wat betreft bedrijfszekerheid is natuurlijk een gereviseerd blok. Nog beter wellicht een nieuwe Chevy 350 maar dat is voor mij echt te kostbaar op dit moment. Ik moet dus echt even goed alles naast elkaar zetten en waardeer alle input die ik daarbij maar kan krijgen uiteraard. Gelukkig hebben we geen haast. Ik ben ook bij Promar Precision Engines terecht gekomen, daar lees ik goede dingen over. Zij hebben ook een 360 in het gamma.  Ding is dan wel weer dat import uit de USA prijzig is en je met je huidige core iets moet. Hoe dan ook, we willen de Wagoneer weer goed de weg op helpen en houden gewoon alle opties open. Rijden zal ie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...