Spring naar bijdragen

Foutcode P1694


Arjanw
 Share

Recommended Posts

8 uur geleden zei Ab:

Geen idee waar de OBD scanner die foutcode vandaan haalt. Waarschijnlijk door de fabrikant van de scanner erin gestopt. Persoonlijk ben ik ook meer geneigd de uitleg van de FSM te volgen. Dan zal uitwisselen van de TCM de volgende stap worden, gezien dat je de bedrading gecontroleerd hebt.

 

Bedankt voor de bevestiging!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Eind vorige week de nieuwe (oude) TCM ontvangen uit Spanje. Hier in NL vroegen ze er €100,- voor. Ik heb deze voor €50,-. €35,- voor de TCM en €15,- verzendkosten. Module is eigenlijk plug en play dus binnen 1 minuut geplaatst.

Sindsdien ca 200km gereden en de foutcode is niet meer terug gekomen. FSM volgen, i.p.v. de uitleg van de OBD2 scanner, is dus de juiste beslissing geweest.

Wel had ik afgelopen zaterdag de foutcode P0201. Connector op de 1ste injector zat los. Alle connectoren zijn eigenlijk bros en kwetsbaar. Ik heb 6 nieuwe besteld en zal deze er binnenkort in solderen.

Heb nog weinig vertrouwen in de XJ. Die moet zich eerst maar ff bewijzen!!

Aanstaande woensdag gaat de XJ naar Euromaster in Barneveld. Daar zit Rob die enorm veel af weet van Jeep en hoe deze uitgelijnd moet worden na een verhoging van 4,5 inch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...