Spring naar bijdragen

Wagoneer 1979 101 vragen


pignose
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb net een 1979 jeep wagoneer aangeschaft

Ik ben niet bekend met 4x4rijden dus heb nog veel te leren ,maar  ik ben nu al helemaal om  en snap ook waarom er zoveel en waarom zolang ze in productie zijn gebleven

Wat een  gebruiksvriendelijke wagen  zeg, echt heeeeeel leuk !

Toch heb ik een heleboel vragen over  van alles  en steek daarom nu maar van wal .

 

vraag 1  : heeft TH 400 automaat  op de Wagoneer 1979 een kick-down solenoid,  deze werkt namelijk niet maar er is stroom tot aan de bak aansluiting.   ik verwacht van wel omdat er ook 12 v naar de bak gaat  maar er gebeurt niets bij vol gas maar weet ook dat er soms af fabriek gewoon geen in zit .

Vraag 2 ; Is er een neutraal lampje op het dashboard  bij N en P op de versnellingsbak hendel  ?Er brand niets en dat is eigenlijk niets voor een Amerikaan dacht ik . 

vraag 3 ; zijn de rembanden te stellen aan de buitenkant van de TH 400 Bak (AMC 360 motor)

Vraag 4 ; hoe  ziet de raamrails  eruit die op de ruit geklemd zit om aan het draaimechaniek te schroeven   ik heb een raam (passagierskant rechts} waarvan deze af is, en ik heb de andere deuren nog niet open gehad!  

Vraag 5 de veiligheidsgordels werken wel maar blokkeren niet bij snel uittrekken is dit een  bekend probleem ?

vraag 6:  Waar kan ik een veer halen om het rempedaal volledig terug te trekken naar de neutraalstand?  het pedaal blijft een beetje hangen  waardoor de remlichtschakelaar  de cruisecontrol niet of soms inschakelt en het remlicht blijft branden. 

bewerkt door pignose
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...