Spring naar bijdragen

Blower motor blijft draaien


Recommended Posts

Hallo Ik ben nieuw op dit forum. Heb het volgende probleem. Ik had een lekstroom .. gevonden in blower systeem. Zekering motor 40A en binnen 10A zijn goed. Nieuwe weerstand gekocht en aangesloten maar nu blijft hij draaien terwijl alles uit staat. Kan het zijn dat ik plus en min op weerstand verkeerd heb gezet? Durf niet klakkeloos om te draaien aangezien ik niet weer nieuwe wil kopen. Als motor aan is doet hij het ook goed en kan ik hem ook regelen... wie oh wie helpt me uit dit probleem? 

Alvast dank! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je een artikelnummer van het onderdeel dat je nu vernieuwd hebt?

 

Jij hebt toch ook een automatische ventilatorregeling? Volgens mij is de blowerregelaar dan stuk.

Zelf ook gehad met een '92 Cadillac Eldorado. Nieuwe unit erin en weer werken.

Bij de GC ook gehad dat dat ding stuk was, maar toen deed de blower het helemaal niet meer. Dat bleek op te lossen met het nasolderen van de verbindingen in de blowerregelaar.

 

 

bewerkt door Vette73
YT toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb weerstand vervangen en plus en min omdraaien was het resultaat 40A zekering door 🙂 dus da's niet slim. Waar het gekke zit dat als motor draait ik ben gewoon kan regelen. Niet automatisch. Tenminste draaiknop staat wel stand auto op 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...