Spring naar bijdragen

katalysator


Gast
 Share

Recommended Posts

De prijzen liggen inderdaad behoorlijk uiteen. Er zal dan ook best kwaliteitsverschil zijn tussen de een en de ander, plus dat iedereen er nog wat aan wil verdienen......

Persoonlijk koop ik graag bij een bedrijf met een goede service, al kost het iets meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en waar koop jij dan voornamelijk je onderdelen, want ik heb nu ook bij diverse opgevraagd voor bijvoorbeeld mijn remmen delen, maar ook daar aardig prijsverschil en verhalen???

ik ben vrij nieuw met Jeep dus vandaar mijn vraag nu maar....

 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

die had ik inderdaad ook gezien, maar had deze dus al laten vervangen door een nog niet te noemen Jeep garage, een 2e hands, maar veel  teveel betaald dus.....

maar zit ook te kijken welke merken veelal gebruikt worden om beetje prijzen te vergelijken...want inderdaad best prijsverschil, maar af en toe lastig te achterhalen welke merken het dan zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, maar dit is geen dealer, en ik verwacht wel dat een bedrijf mij de keus laat en wel alle opties bespreekt dus A of C kwaliteit, en met alle respect, als ze geen zin hebben moeten ze de klus niet aannemen en zeggen geen interesse te hebben...

maar er speelt nu nog meer bij dit bedrijf, vind de service nog niet grandioos... lijkt wel of ze niet echt mee willen denken.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het wil laten doen, ben je altijd duurder uit. En niet iedere garage geeft je de vrijheid om je eigen onderdelen uit te zoeken.

De meesten zullen hun vaste leveranciers hebben.

Het goedkoopst is het om het zelf te doen. Is niet echt een moeilijk klusje. En dan kun je de onderdelen gebruiken die je zelf wilt. Is alleen een kwestie van zoeken.

Bijv.:

 

Screenshot_20190531-153713_Chrome.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...