trummis Geplaatst May 28, 2019 Rapporteren Share Geplaatst May 28, 2019 Heb wel al een discussie gevonden over metrisch en SAE draad in het CJ forum. Maar hoe zit het met de Grand Cherokee. Zit daar (veel) SAE aan? Ik heb een stille hoop van niet, omdat ze in Graz gebouwd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst May 28, 2019 Rapporteren Share Geplaatst May 28, 2019 Bijna alle draad is tegenwoordig metrisch, een enkel boutje uitgezonderd. Overgens werden in Graz alleen de diesel modellen van de GC geassembleerd, de rest komt gewoon uit de VS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trummis Geplaatst May 28, 2019 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 28, 2019 Dat is goed nieuws! Hoewel het woordje 'tegenwoordig' nog roet in het eten kan gooien. Ik zou (gezien de prijzen) voor een WJ moeten gaan. Vallen die ook al onder 'tegenwoordig'? Heel misschien dat een vroege WK nog een optie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst May 28, 2019 Rapporteren Share Geplaatst May 28, 2019 9 uur geleden zei Ab: Bijna alle draad is tegenwoordig metrisch, een enkel boutje uitgezonderd. Overgens werden in Graz alleen de diesel modellen van de GC geassembleerd, de rest komt gewoon uit de VS. Volgens mij niet hoor, de 5.9's voor Europa zijn iig gewoon in Graz gebouwd. Daar werden ze ook geleverd met een aantal speciale kleuren voor alleen de EU markt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trummis Geplaatst May 28, 2019 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 28, 2019 Voor mij wordt het sowieso een diesel. En dan de 2,7. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.