Spring naar bijdragen

Zoek een auto, en toen zag mijn vrouw een Grand Cherokee


trummis
 Share

Recommended Posts

Zoals de titel al schrijft, we zijn op zoek naar een andere auto omdat de hilux van 1994 uit elkaar begint te vallen.

Er staan verschillende auto's op de keuzelijst. De meesten vinden we eigenlijk niet mooi, maar zijn wel praktisch. Vroeger hadden we 4x4, tegenwoordig is alles SUV of Crossover.

Tot mijn vrouw een paar foto's zag van de Grand Cherokee. Ik kon ze wel, ja hartstikke mooi, maar van de 3,1TD had ik hoop ellende gelezen, en ze verbruiken ook meer dan mijn buurman met zijn hybride kan besparen voor het millieu.

Blijkt dat ze sinds 2002 een 2,7 gekregen hebben van Mercedes. Nou ben ik geen mercedes-fan maar die blokken zijn niet slecht dus.........

Moraal van het verhaal: ik wil me een beetje verdiepen in de Grand Cherokee, kijken of ze echt zo veel storingen hebben als sommige chagrijnen zeggen.

En misschien ga ik wel wat stomme vragen stellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een kaartje met autogas stations kun je hier vinden: MyLPG.eu 

De hogere kosten van benzine zou ik echter voor lief nemen als je de kans hebt om naar de prachtige land te gaan. De natuur is werkelijk fantastisch. Je mag er wildkamperen (onder voorwaarden) dus daarmee spaar je weer kosten van een camping uit. 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...