Spring naar bijdragen

versnellingsbak 45RFE


Otto C
 Share

Recommended Posts

Beste mensen, ik heb een door Autrans volledig gereviseerde 45 RFE versnellingsbak staat, helemaal compleet en met koppelomvormer. Is nog niet gemonteerd geweest. De 45RFE is volgens mij gelijk aan de 545RFE, ik heb mijn gemonteerde 45RFE laten flashen naar de software van een 545RFE, zodoende kreeg ik een extra overdrive schakeling bij 90 km/u naast de overdrive schakeling bij 80 km/u. In 1999 was de software nog niet leverbaar, voor de 2000 modellen was die er wel. Bak heb ik voor mijn WJ 1999 V8 4.7 liter gekocht, ik had koelingsproblemen met 1500 kilo trekgewicht, dat heb ik opgelost door een versnellingsbakoliekoeler met elektrische fan te plaatsen onder de auto welke met een temperatuurschakelaar aangestuurd wordt. De gereviseerde bak had ik dus niet nodig.

De versnellingsbak mag voor beste bod boven 1000 euro weg.

kijk eens op https://www.autoparts24.nl/jeep-grand/automatische-versnellingsbak/1/

voor de prijzen van de gebruikte 45 rfe bakken die zo van een sloper afgetrokken zijn! op dit moment tot 1439 euro!

Otto

0643909690

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...