Spring naar bijdragen

MAP sensor locatie in een WK2 van 2013


Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en rijd met een WK2 van 2013, CRD 3.0. Daarvoor 10 jaar met een WJ van 2003 🙂

Ik krijg nu al een tijdje de "foutcode 107 MAP sensor voltage too low". Het valt mij op dat dit regelmatig in "auto" mode is en veel minder in "Sport" mode. Ik heb ondertussen al een service manual gekocht, maar kan de layout van motor er niet echt in terug vinden.

Dus... weet iemand waar ik de MAP sensor kan vinden? 😀 

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 5/16/2019 at 8:36 PM, REAL STRANGLER said:

Je hebt een service Manuel van de Diesel gekocht? Welke is dat als ik vragen mag?

Siert.

Er staat niet echt een naam bij, maar dit is de link: https://sellfy.com/p/zruQ/

Ik wil hem gerust met je delen als je wil 🙂

Oké, back on -topic. Blijkbaar is het vinden van de MAP sensor de heilige graal 🙂 Ik ben zojuist lekker bezig geweest om mijn beide koplampen te vervangen (wat ook niet eenvoudig was, maar eens je het weet val het wel mee). Dus heb ook nog eens gezocht naar de MAP sensor (zie foto). De handleiding zegt dat de MAP sensor op het einde van de lcuhtinvoer zit. Dit is de enige sensor die ik kan vinden, maar is volgens mij niet de MAP sensor.

2019-05-19 15_34_04-IMG_20190519_134236.jpg ‎- Photos.png

bewerkt door SvenWK2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 hours ago, Kapt. Bob said:

Online manuals van veel Jeep modellen kun je hier vinden: <LINK>

Hey dank je, ik kan deze site zeer goed. Ik rij nu met een WK2, maar heb daarvoor 10 jaar met een WJ van 2004 gereden. Helaas staan er enkel maar owner manuals op voor de WK2. Maar ik ben voorzien nu 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...