Spring naar bijdragen

Een eerste Cherokee XJ zoeken/aanschaffen ...


Krizla
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Sinds kort ga ik met een speed pedelec naar het werk, zo'n snelle elektrische fiets. Mijn vrouw rijdt met onze gezinswagen naar het werk. De tweede wagen waar ik mee rijdt, daar betaal ik véél te veel verkeersbelasting op en daar wil ik dus vanaf ...

Ik heb de Cherokee XJ altijd al een mooie auto gevonden ... daarom lijkt me het nu een ideaal moment om een oldtimer XJ te kopen (in België van 1992 of ouders dus). Ik doe geen woon-werk-verkeer en deze lijkt me ideaal als tweede (hobby) auto Ik heb het dus over de 4.0 litre met een LPG installatie om het aanvaardbaar te houden. In mijn zoektocht kwam ik deze tegen:
https://www.2dehands.be/autos/jeep/cherokee/jeep-cherokee-limited-1990-oldtimer-512230974.html

Lijkt me wel OK, maar met werk en nog zonder LPG installatie ...
> dakhemel opnieuw doen
> roest verwijderen? Plaatwerk bijwerken.
> deels herspuiten? afgebladerde lak? (spuitwerk?)
> raamrubbers vernieuwen

Iemand toevallig een schatting van die kostprijs (buiten de LPG installatie) nog eens €1500 uitgeven? Ik weet het niet? Spuitwerk, daar ken ik geen prijzen van en is misschien niet direct nodig om te doen ...

Ik zoek in ieder geval iets van 1992 of ouder, in zo origineel mogelijke staat liefst bij voorkeur. Ik zou trouwens eens met zo ene moeten kunnen rijden ... daarom misschien eens zien in Maasmechelen bij deze ...

bewerkt door Krizla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...