Spring naar bijdragen

Links voor bonk geluid tijdens het afremmen


Recommended Posts

Hoi, ik heb een vraag ik heb sinds twee maanden een jeep grand cherokee 5.2 v8 1996. Hij had wel een lekkende automaat bak dat is ondertussen opgelost de keringen zijn vervangen onderstel van de auto is zowat nieuw, alleen sinds pas hoor ik als de auto goed warm is dat er een bonk geluid links onder bestuurders kant is, het gekke is als ik hem ff in ze achteruit zet en dan weer in ze drive is het geluid ff weer weg... Wat kan dat zijn??? Sorry als ik iets vergeten bent is me eerste keer hier op een forum en ben niet zo ervaren met jeeps. En heb gelijk nog een vraag wat kost het om de jeep 3.5' te verhogen?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die oranje Jeep heb ik een paar weken geleden zien rijden in Den Haag! Super mooie kleur, heb je misschien meer foto's?

Wat betreft het gebonk, lastig te zeggen, kan van alles zijn. Kruisje, kogeltje, draagarmrubber....

Wat betreft het verhogen, hier zijn verschillende mogelijkheden voor. Het goedkoopst is om hem met pucks te verhogen, dan ben je met rond de €150,- klaar maar zit je op ongeveer 2,5". Je kunt ook een complete kit nemen, met veren, draagarmen, trackbars, schokbrekers, sja dan zit je al gauw op €2000,-....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei MJay:

Ik heb jou jeep ook zien staan gister bij de sportschool jij heb zeker wel 3,5?? Heb nog niet zoveel foto's van gemaakt. En wat dat bonken betreft is toch wel raar dat hij het pas doet als de auto warm is?? Als ik hem bv in ze achteruit zet hoor je het niet meer en dan zet ik hem in ze drive hoor je het ook paar minuten niet meer en daarna komt het terug.... 

IMG_20190214_215421.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...