Spring naar bijdragen

Nieuw


JWUSA
 Share

Recommended Posts

Mijn naam is Jan Willem en kom van de mooie Veluwe. Op dit moment ben ik een offroad camper aan het bouwen en bezig met een Wagoneer. Betreffende deze laatste heb ik een vraag die ik in een ander topic zal stellen.

Zelf beschik ik over een loods met allerlei gereedschappen en machines, van draaibank tot AC DC lasapparatuur.

Ik hoop hier informatie te krijgen van de doorgewinterde Jeep rijders.

Bedankt alvast voor alle input.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gave bak hoor, en rijden met de jeepclub gebeurt meestal op redelijk begaanbare wegen. Er zijn academies waar je echt de blubber ingaat maar er zitten ook schitterende tourtochten bij die je wel over onverhard leiden maar meestal met iedere jeep wel begaanbaar zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dus op zoek naar de ribstof van de stoel of een andere stoel. Iemand een idee?  Dat moet iig gebeuren. Laat hem denk ik origineel. Terrein klaar maken vind ik persoonlijk jammer. Liep er toevallig tegenaan. Geen roest en 15 jaar binnen gestaan. Motor draait mooi en bak schakelt goed.

IMG_20190402_163658.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hey Jan-Willem,

Als je voorkeur toch uitgaat naar originaliteit zou je de stoelen ook opnieuw kunnen laten bekleden. Heb ik op enig moment ook voor gekozen, met een mooi resultaat, kijk anders maar eens in mijn topic onder 'Zelfbouw & Projecten'. De kosten zijn waarschijnlijk iets hoger, maar als de staat van je Jeep is zoals je beschrijft is het de investering meer dan waard. Uiteindelijk zal je Jeep hierdoor ook z'n waarde blijven houden.

Succes,

math

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...