Spring naar bijdragen

Welke dynamo aanschaffen


 Share

Recommended Posts

Beste jeepers

Ik heb een vraag, ik heb een cherokee xj uit 1997 en moet een nieuwe dynamo hebben. Maar welke moet ik hebben want er zijn veel verschillende soorten. Ik bedoel daarmee moet ik er 1 hebben van 14 volt of 12 volt en hoeveel laadstroom dan. Ik dacht zelf dat t een 90 ampere laadstroom is die er op zit. Maar weet t niet dus niet zeker. Wie kan me helpen

Groetjes Nick 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, geen verschil. De dynamo heeft geen interne spanningsregelaar, deze zit in de PCM. Wat wel van belang is zijn de aansluitingen, vandaar dat het nummer belangrijk is.

Het hoeft natuurlijk geen Mopar te zijn, als je het nummer als maar als referentie gebruikt. Ik heb de mijne via Ebay gekocht, dat scheelde behoorlijk in de prijs.

Deze dynamo zit in de 2,5 en 4,0 XJ en TJ vanaf 97. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Ab:

Nee, geen verschil. De dynamo heeft geen interne spanningsregelaar, deze zit in de PCM. Wat wel van belang is zijn de aansluitingen, vandaar dat het nummer belangrijk is.

Het hoeft natuurlijk geen Mopar te zijn, als je het nummer als maar als referentie gebruikt. Ik heb de mijne via Ebay gekocht, dat scheelde behoorlijk in de prijs.

Deze dynamo zit in de 2,5 en 4,0 XJ en TJ vanaf 97. 

Nee precies dat wist ik maar denk mischien dat nog uit. Bedankt.

Gewoon een van Hella is toch goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...