Spring naar bijdragen

Hallo!


MoparTim
 Share

Recommended Posts

Hallo,  zal me even voorstellen.

Ik ben Tim, kom uit Den Bosch en heb onlangs (vorige week) mijn 1e Jeep gekocht.

Een Grand Cherokee uit 1996 met de 5.2. Leuke auto wel maar ik wil het onderhoud en kleine reparaties zelf gaan doen dus hoop op dit forum de nodige trucks en tips te vinden.

Ik heb ook nog een Dodge 318 W200 uit 1976 en een Ramcharger 360 uit 1984 dus nu ik  3 mopars voor de deur heb dacht ik mezelf maar eens zo te noemen.

De 318 blokjes ken ik wel een beetje (alleen met carb/gascarb dan) maar de techniek van de ZJ zelf ben ik niet mee bekend.

Heb al wel de Haynes besteld en met dit forum erbij gaat het goed komen.

DSC_1467 (Medium).JPG

IMG_20190224_114300_655.jpg

bewerkt door MoparTim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 hours ago, wrangler266 said:

Hey Tim,

Welkom hier. Jeep zier er goed uit, man. Kun je ook nog een foto van de W200 en Ramcharger plaatsen?

Ik kan dat spul wel waarderen, ja.

Ciao,

math

Uiteraard.

De W200 heb ik nu 15 jaar en is mijn 1e auto, de Ramcharger heb ik nu een jaar of 3. 

Verder heb ik nog 2 Ford F250 supercabs gehad '77 en '79 (vloeken hier waarschijnlijk 😂 ) heb ik heeeel even een 82 Suburban turbodiesel gehad (net op tijd verkocht voor de belastingregel veranderde) en een 97 er Mercury Sable.

Nu dus m'n Jeepje en ik ben daar tot nu toe iig happy mee. 

 

Picture 041 (Medium).jpg

DSC_0599 (Medium).JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...