Spring naar bijdragen

Wiring Harness, deuren en klep XJ '97


Adebisi
 Share

Recommended Posts

Ik heb misschien ergens een draadbreuk die eens per jaar sporadisch terugkomt 😄. Ik heb alle kapotte draden in de "wiring harnesses" van de deuren en klep al een keer her-soldeert en doorgemeten, cv control units vervangen maar er zit nog steeds iets niet helemaal goed. Mijn voeten belichting bij de pedalen flikkert ook af en toe een beetje met de deur open, daarom vermoed ik nog steeds de deur kabels. Nu zou ik graag deze willen vervangen om het uit te sluiten dat het in de draden zit. Mijn XJ is van '97, ik kan ze wel van 94-96 vinden maar niet van ´97, heeft er iemand een idee of dit bestaat?

En ipv een draadbreuk dat het centrale slot af en toe maar ook icm de airco niet meer doet functioneren, kan dit ook te maken hebben met de Ignition Starter Relay of de Switch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Nog even een update: Alle kabels goed bekeken en ook doorgemeten, maar ik kon helaas niks vinden. Alles werkt weer weer als vanouds dus het is ook lastig nu de fout te vinden als ik ze doormeet. Ik ga nog wel preventief de Ignition Starter relay en switch vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...