Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Wie wil er meedenken. Het tapijtje van mijn Grand Cherokee bouwjaar 2007 (passierzijde) is flink nat geworden na een bezoekje aan de wasstraat. Op het eerste gezicht kan ik niets aan de deurrubbers/ of rubbers van schuif/ kanteldak. Heb een S8 gehad met problemen met afwateren van de paravan. Paar plugjes ontstoppen en het probleem verholpen.....

Iemand een idee/ advies????

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Heb ik al 2 keer gehad.

Op de WK/WH zit een afvoerslang die van onder de voorruit links (en ook rechts) recht naar beneden loopt en onder je voeten naast de voetensteun (bestuurder)  door de vloer naar buiten gaat om te wateren.  Meestal zit die verstopt ter hoogte van de vloer en loopt het water gewoon onder je tapijt.

Aan passagierskant zit het rechts in de hoek tegen de zijkant, aan bestuurderskant omgekeerd.

 

Hoe los ik het op:  het tapijt volledig omhoog krullen tot tegen de zetel en zo dagen en weken laten drogen.

Ondertussen de zwarte geribbelde slangetje (doorsnede 10mm) uit het rubber doorvoerluikje omhoog trekken, en je zult zien, daar komt heel wat slijk uit.

Dan slang doorspoelen en als het goed is ga je zien dat wanneer je met de tuinslang op de voorruit spuit, het water aan de onderkant van je jeep eruit komt. (op voorwaarde dat je het terug door het luikje in de vloer duwt.... 😂)

Doe maar meteen die van de andere kant ook.

Good luck

Frans

bewerkt door fransdemers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...