Spring naar bijdragen

GEZOCHT


Robert Almelo
 Share

Recommended Posts

Beste leden,

Ik heb mij net aangemeld bij dit forum. Ik ben ten einde raad.

Ik zoek een deur klem (?) die om de deurvanger valt (linker deur ) als je het portier sluit. Ik deze kan ik nergens meer krijgen.

Er is een nieuw slot in de deur gezet en daarna kregen we de klem niet meer open.

Ik heb een Jeep wrangler uit 1989 YJ

Heeft iemand enig idee of er nog waar ik het nog zou kunnen proberen?

Heeft iemand van de leden misschien nog een oude deur waar ik dit onderdeel uit kan halen. Tegen betaling natuurlijk.

Ik hoor graag van jullie

Groet,

Robert uit Almelo

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo DutchMud,

Ja, het mechanisme in de deur die ervoor zorgt dat de deur gesloten blijft. De klem valt over de deurvanger op het frame.

Als bijlage de tekening van de deur. Het is nr 10

Mijn email is rajmenger@gmail.com

Groet, Robert

20190201124228210 deur jeep warngler.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mopar heeft ze ook niet meer online staan. Ik ga even de 2de hands websites hier in de states voor je afstruinen! Genoeg oudere Wranglers die verkocht worden voor onderdelen! Trouwens gaat het over full doors of halve deuren? Halve deuren zijn de onderdelen nog wel in overvloed te krijgen. 
Morris 4x4 center: https://www.morris4x4center.com/latch-assembly-1-2-door-passenger-side-55074950.html?gclid=Cj0KCQiA-onjBRDSARIsAEZXcKYp9NgqWoq95YIfUvEArzC-uuAqybbq_Lh-W2J6DsLpU2GGoZ6H6uAaAgh1EALw_wcB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...