Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Beste leden,

Ik heb mij net aangemeld bij dit forum. Ik ben ten einde raad.

Ik zoek een deur klem (?) die om de deurvanger valt (linker deur ) als je het portier sluit. Ik deze kan ik nergens meer krijgen.

Er is een nieuw slot in de deur gezet en daarna kregen we de klem niet meer open.

Ik heb een Jeep wrangler uit 1989 YJ

Heeft iemand enig idee of er nog waar ik het nog zou kunnen proberen?

Heeft iemand van de leden misschien nog een oude deur waar ik dit onderdeel uit kan halen. Tegen betaling natuurlijk.

Ik hoor graag van jullie

Groet,

Robert uit Almelo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mopar heeft ze ook niet meer online staan. Ik ga even de 2de hands websites hier in de states voor je afstruinen! Genoeg oudere Wranglers die verkocht worden voor onderdelen! Trouwens gaat het over full doors of halve deuren? Halve deuren zijn de onderdelen nog wel in overvloed te krijgen. 
Morris 4x4 center: https://www.morris4x4center.com/latch-assembly-1-2-door-passenger-side-55074950.html?gclid=Cj0KCQiA-onjBRDSARIsAEZXcKYp9NgqWoq95YIfUvEArzC-uuAqybbq_Lh-W2J6DsLpU2GGoZ6H6uAaAgh1EALw_wcB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Robert Almelo
Voor het setje wilt deze gene $60 USD hebben. Komt op 53 euro. Plus ik moet even zoeken naar de goedkoopste manier om ze naar je toe te versturen. 

FullSize1.jpg

FullSize2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog een oude hele linkerdeur van een YJ staan. Je mag hier het mechaniek wel uithalen. 

Tenminste, als je er een stukje voor wilt rijden. Ik woon in Alphen aan den Rijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden