Spring naar bijdragen
roamer

Hoe handig is fulltime 4wd?

Recommended Posts

Hey luitjes,

Ik heb mijn oude KJ verkocht en ben op zoek naar een andere. Liefst automaat en diesel, maar... nu loop ik tegen een hele mooie handbak aan. Goed onderhouden, noem maar op alleen geen fulltime 4wd. Nu vraag ik me af of ik het ga missen. 

Help me!!!😵

bewerkt door roamer
Handbal moet handbak zijn...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat zal wel meevallen. Die van m'n pa is ook een diesel met handbak zonder fulltime 4wd. Voordeel is dat die tussenbakken een stuk sterker zijn. In de sneeuw kun je gewoon rijdend op en af schakelen naar part time 4wd. Eigenlijk mag je part time niet op de verharde weg gebruiken, maar zolang je rechtdoor blijft rijden is er niks aan de hand. Pas in bochten of met parkeren bijvoorbeeld zal het niet goed gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, ok maar zal ik waarschijnlijk niet doen. Ik ben een rare wat dat betreft.

Jammer dat een goede 2.8 moeilijk te vinden is. Blijft de 3.7 over maar daar heb ik mijn reserveringen bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 hours ago, roamer said:

Hmm, ok maar zal ik waarschijnlijk niet doen. Ik ben een rare wat dat betreft.

Jammer dat een goede 2.8 moeilijk te vinden is. Blijft de 3.7 over maar daar heb ik mijn reserveringen bij.

Want? Ik ken alleen maar tevreden 3.7 eigenaren...afgezien van het verbruik dan :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hehe, dat verbruik is legendarisch maar kan ik wel mee leven. (Denk ik) 🍻

Ik zit te denken aan de horrorverhalen die ik heb gelezen. Nu weet ik dat Google niet wel ... altijd gelijk heeft. Misschien dat ik gewoon bevooroordeeld ben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat er over alle merken / types wel horrorverhalen op internet staan. Mensen delen nu eenmaal eerder ellende dan wanneer alles goed gaat, dan heb je geen reden om ergens je verhaal te dumpen. Ik generaliseer wel, maar daar komt t wat mij betreft wel op neer :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan je meer dan genoeg horrorverhalen vertellen over de 2.8 CRD. De 3.7 is gewoon een goed blok, die net als ieder ander blok goed onderhoud nodig heeft en netjes warmgereden moet worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Da's ook weer waar.

Blijft over een goede te vinden en me af te vragen of ik de dorst van de V6 kan lessen.😂

😂😏

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden