Spring naar bijdragen

Stoelverhoging JK/JKU


Musky
 Share

Recommended Posts

Heeft er iemand ervaring met verhoging van de voorstoelen in een Wrangler JKU (2014).

Ik heb wel wat gevonden in de US, maar dan kom je incl. verzenden op ca. 100 euro per stoel, terwijl het m.i. niet meer is dan een paar spacers en langere bouten.

Is er in Nederland wat te krijgen of heeft iemand iets zelf gemaakt ??  

Geert-Jan 2054537603_Schermafbeelding2019-01-31om12_05_30.thumb.png.d8bf0c9e9799f0a9e4597d7118b6eae1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen ervaring mee, maar bij mijn JK is de bijrijder stoel hoger dan aan de bestuurders kant...
Heb hem al 8 jaar, viel mij pas vorige maand op toen een andere JK rijder meereed die langer was dan ikzelf. (kwam tegen de rollbar aan )
We hebben beide een Sport cq X versie. Dus zonder hoogte verstelling.

Origineel zijn ze van metaal (messing kleurig) en zitten ze tussen de rails en de stoel. (2007)
Vermoed dat jouw foto een extra verhoging is tov degene waarmee hij wordt afgeleverd.
Wellicht zitten die metalen verhogingen enkel aan de bijrijder stoel er tussen.

Voordeel van een set bestellen tov zelf maken is, dat je gelijk de goede bouten erbij hebt.
PS de 'oude' bouten in de vloer kunnen ontzetten vast zitten is mijn ervaring. Lijkt wel bevestigd met locktite...

Groet Roo  😎

bewerkt door Roo4JK
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...