Spring naar bijdragen

Offroad tenttrailer


Ab
 Share

Recommended Posts

Goed gespot Albert !!
Nette prijs. Dit is ook de grootste versie qua tentopbouw. (Traildog is grote, Scoutdog de kleinere)

Echter heeft deze een zelfbouw keuken. (hoeft geen nadeel te zijn hoor) Dus niet die prijzige van 3Dog.
En de disselbak is ook niet origineel. Zit enkel geen luifel of voortent bij. (zijn nog te bestellen)
Van dit bouwjaar vind ik persoonlijk het tentdoek (nog) sterker dan de huidige series... met beide ervaring. 
Zit standaard 10 jaar garantie op alles, tentdoek kan ook nog makkelijk 15-20 jaar mee. (mits je hem droog opvouwt binnen een paar dagen ect.)
Dissel is ook vrij hoog, ideaal voor verhoogde Jeeps. (zie foto, kon ff geen betere vinden waarbij hij recht staat....)
20170815_160706.jpg.30f8f8aa4df93bbea4c7c29c6e76cb78.jpg

Dit is de site van 3Dog Camping: http://www.3dogcamping.eu/nl/ mocht je meer informatie willen. Modellen zijn niet zo veel veranderd tov dit bouwjaar.
Zijn 3 dealers in Nederland. Ommen, Schijndel en De Zilk.

Zo'n 3Dog Offroader tenttrailer bevalt mij erg goed, heb inmiddels ruim 4,5 jaar ervaring ermee. Ook 2e hands gekocht btw.
PS ik heb evt. nog een passende luifel liggen.... (keukenerker noemen ze dit ook wel)

bewerkt door Roo4JK
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...