Spring naar bijdragen

Jeep Academy 27 januari Weeze


wimvan hezik
 Share

Recommended Posts

Uitnodiging

JeepAcademyOmgezet
Zondag 27 januari 2019

Offroad (4x4) terrein in Weeze, Duitsland.

Op zondag 27 januari beginnen we het nieuwe jaar met een Jeepacademy in Weeze.

Net een paar kilometer over de grens bij Boxmeer ligt het offroad terrein van 4x4@Weeze. De laatste keer dat wij daar waren, in juni 2018,

was iedereen weer zo enthousiast dat we hebben besloten hier weer een evenement te organiseren.

Het terrein beidt volop mogelijkheden voor Zwart, Rood en Blauw en als het in de dagen ervoor niet teveel geregend heeft ook voor Groen.

Als het wel geregend heeft wordt het voor Groen behoorlijk uitdagend. Dus is het terrein toegankelijk voor, bijna, alle Jeeps !!


 

 


Weeze

Dit prachtige terrein bevat een netwerk van paden, tussen de bomen door met veel obstakels zoals klei- en zandputten, watergaten en spectaculaire hellingen.

Als we zeggen spectaculair dan bedoelen we ook spectaculair, namelijk over oude bunkers en hangars.

Iedereen kan hier zijn Jeepgevoel, zijn ervaring uitbreiden en zijn hart sneller doen laten kloppen.

Tijdens deze Academy zullen er beperkt gebruik worden gemaakt van vooraf uitgezette proeven, maar van reeds natuurlijke aanwezige obstakels en paden in het terrein.

Weeze2018UitnodigingXS

Weeze2018Uitnodiging10

Weeze2018Uitnodiging6

Daarom rijden we ook hier zoveel mogelijk in groepjes om het plezier, de veiligheid en het niveau van rijden te vergroten.

Het terrein is onderdeel van een groot complex waaronder de luchthaven Weeze ooit opgericht door de Britse militairen als verdediging tegen het Oostblok.

Er ligt nog steeds een imposant grootte bunker die bestand was tegen nucleaire aanvallen.

Weeze2018Uitnodiging1 

Het programma van Zondag 27 januari:

  • 09.30 uur Inschrijving geopend.
  • 09.45 uur Briefing en indeling van de groepen.
  • 10.00 uur Start Jeep Academy, het terrein in.
  • 12.30 Lunchtijd. Mobiele snackwagen aanwezig. (op eigen kosten)
  • 13.30 uur Vervolg Academy in groepen, het terrein weer in.
  • 16.00 uur Einde van de Academy / opruimen terrein / aanvang terugreis
  • 17.00 uur Sluiting offroad terrein.

Kosten:
De kosten voor deze Academy is voor leden € 25,- per Jeep en voor ‘Niet’ leden € 50,- per Jeep.
LET OP: er is GEEN pinautomaat aanwezig !!
 

InschrijvenAanmelding:
LET OP: Deelnemende voertuigen dienen voorzien te zijn van een geldige verzekering en alle chauffeurs in het bezit is van een geldig rijbewijs! 
De groene kaart dient op het terrein in het voertuig aanwezig te zijn!!

Deelname kan worden opgegeven middels dit inschrijfformulier

Uiterlijk voor vrijdag 25 januari om 18.00 uur, anders kunnen wij hem niet meer verwerken.
 

Weeze2018Uitnodiging4

Coördinaten en adres:

DriveWeeze

4x4@Weeze (op de borden ook wel Drive@Weeze) Veenweg / Baaler strasse (K37) 47652 Weeze.
Het vliegveld van Weeze ligt pal tegen dit terrein aan, echter de ingang van het offroad terrein zit daar niet.

Dus NIET (te lang) de borden voor het vliegveld volgen. 

Coördinaten van de ingang van het terrein is: 51°36'32.4"N 6°07'18.3"E

Ingang van de locatie

Weeze2018Uitnodiging2

groen = parkeren, geel = de inschrijving

Weeze2018Uitnodiging3

Voor de Voorpret kun je naar de Facebook pagina van Jeepclub Nederland en of op het Jeepforum.nl

Wij hopen jullie daar te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet , Wim van Hezik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab pinned this topic

ik  nu zeker dat het wordt in weeze nu ik de datum weet voor de operatie en die is op 28-1-2019 en ik word aan 

twee omleidingen geopereeten deze zijn niet zonder risico het zou zou maar eens kunnen dat ik deze operatie

niet overleef. ik wordt op die datum geopereert aan de aorta met twee omleidingen en daar zijn ze een uurtje of

vier a vijf mee bezig zeggen de heren doktoren morgen nog een tel afwachten van de vaat chirug  die kan de datum

nog naar voren halen morgen weet ik meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei de jeeper:

ik  nu zeker dat het wordt in weeze nu ik de datum weet voor de operatie en die is op 28-1-2019 en ik word aan 

twee omleidingen geopereeten deze zijn niet zonder risico het zou zou maar eens kunnen dat ik deze operatie

niet overleef. ik wordt op die datum geopereert aan de aorta met twee omleidingen en daar zijn ze een uurtje of

vier a vijf mee bezig zeggen de heren doktoren morgen nog een tel afwachten van de vaat chirug  die kan de datum

nog naar voren halen morgen weet ik meer

Sterkte Jeeper!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...