Jump to content
JeepFrans

Even voorstellen..

Recommended Posts

Hallo, ben nieuw in deze groep want ik heb een 2006 Jeep Wrangler Sport 4L, handgeschakeld met een hardtop aangeschaft. Altijd al willen hebben zo'n Jeep dus kan weer wat van mijn Bucket list afstrepen. Nu loop ik tegen wat probleempjes aan die ik zelf wil oplossen . Heb al heel wat motoren (Cagiva's) gereviseerd dus nu ben ik aan een Jeep begonnen. Het gaat over de achterruit wisser. Die doet het niet. De achter ruit verwarming doet het wel. De zekeringen zijn niet kapot. Heeft iemand een idee?

Frans 

Welkom Frans!

Bedrading van hardtop maar klep al gecontroleerd?

Al geprobeerd om de accu even af te koppelen? Aansturing loopt volgens mij over de canbus dus misschien helpt een reset.

Als de bedrading goed is, en je hebt ook stroom op de aansluiting van de wisser motor dan is waarschijnlijk de wissermotor overleden. 

Je zou nog kunnen proberen om de wissermotor direct op de accu aan te sluiten om te kijken oftie het doet. Zo ja, dan zit er iets niet goed in de aansluiting. Zo niet, dan moet je op zoek naar een andere wissermotor.

Heb hem aangesloten op een accu maar er zit geen leven in. Moet naar een nieuwe of tweedehandse gaan zoeken. Heeft iemand een idee waar ik er een kan kopen?

Cherokeeparts.nl,

Jeepparts.nl,

B&S in Tiel

om er maar een paar te noemen.

Of anders via marktplaats of ebay

Bellen levert meestal sneller resultaat op, want niet alles wat ze hebben staat op de site.

Welkom JeepFrans! Plak je hier nog een foto van je mooie Jeep? 

Mooie bak! Hoop dat je er veel plezier van mag hebben. En welkom op dit mooie forum!

Wil ook eens in het terrein gaan rijden. Wie weet waar ik dat kan doen in de buurt van Veenendaal?

De starters dag in Oss op 12 mei is daar ideaal voor. Het is een motorcross baan die zeer geschikt is voor beginners en er is als alles goed gaat ook een zeer pittige afdaling en klim. Lijkt mij perfect voor jou. En 12 mei is het zo.

Waar is dat de 12 e mei in Oss? Heb wel zin om er heen te gaan. En hoe laat en zo.

Ben gisteren naar Oss geweest voor mijn eerste Off the Road ervaring en dat was gaaf. Erg gaaf.

4 uur geleden zei JeepFrans:

Ben gisteren naar Oss geweest voor mijn eerste Off the Road ervaring en dat was gaaf. Erg gaaf.

Mooi dat je het leuk gevonden hebt.

Hopelijk tot de volgende keer.

Ik herken de jeep inderdaad. Leuk dat het bevallen is 🤗