Spring naar bijdragen

Aankoop Wrangler


Timtim
 Share

Recommended Posts

Heren Wrangler liefhebbers,

 

Ik ben nieuw op dit forum. De reden is dat ik al lange tijd een Wrangler wil aankopen maar er te weinig verstand van heb. Nu heb ik op marktplaats er een zien staan die te koop staat bij autobedrijf K. Honing in Nederhorst den Berg. Kent iemand deze auto en is het wat? Ik ben bang dat ik naar de verkeerde punten kijk. Waar moet ik op letten. Ik lees e.e.a. over aandrijving, enz.  Ik wil er een gebruiken voor de fun maar niet in het terrein. Wie heeft info of tips over deze auto.

Bvd,  Timtim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren,

 

Bedankt voor jullie reacties tot dusver. Ik kan daar wel wat mee. Zelf denk ik wel als ik een " standaard" wranger koop en ik maak deze zoals op foto dan kost dat mij ook een vermogen. Ik ga gewoon eens een proefrit maken en kijken hoe hij rijd. Wat betreft de extra aanpassingen op deze auto (verhoging enz..) kan ik als leek toch niet zien of wat erop zit (kwalitatief) goed merk is. Ook de garagehouder gaf aan niets hierover te weten. Ook niet welke overbrenging er op zit. Hoop dat dit te merken is bij testritje. Hij gaf wel aan dat de vorige eigenaar een liefhebben was en er veel aan gedaan heeft. Vandaar dat ik dacht misschien kent iemand op deze forum de auto.

Ik krijg van de zaak een leaseauto en doe mijn huidige auto dan weg. dus dacht er een wranger bij te nemen om alleen met mooi weer ermee te rijden.

Kan iemand nog iets zeggen over de 4,2 L motor en de automaat? zijn deze sterk en te vertrouwen? of zijn deze niet echt geliefd !

bewerkt door Timtim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...