Spring naar bijdragen

Help! Nu vast op het bouwterrein in Utrecht


Kapt. Bob
 Share

Recommended Posts

Hoi Jerrold, bedankt voor je reactie. Ik was bijna met de voorwielen op het witte zand. Onder de achterwielen ligt klei. Ik neem morgen een schep en planken mee. Overweeg om de auto naar achteren te rijden omdat de voorkant is weggezakt. 

Tips of hulp is van harte welkom.

Uiteraard vergoed ik de onkosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig erg vervelend voor je zeg. Heb je niet iemand met een auto met wel iets kracht in je omgeving wonen, die voor €50,- even wil helpen? Als het pad ernaartoe begaanbaar is voor een normalere auto... zou ik dat proberen.

Overbodig ws maar heb je al je wielen losgegraven en stenen/puin eronder gegooid? Je hebt ook al je standen van je tussenbak geprobeerd? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Paul,

Het pad is begaanbaar. Er ligt een baan van wit zand waarop een vriend met een Suzuki Grand Vitara prima kon rijden Maar helaas is het niet gelukt om de auto los te trekken. ☹️

De wielen hebben we vrij graven, balken of planken tegen de de wielen heeft niet geholpen. We kregen deze er niet onder De assen liggen in de modder en dragen de auto waardoor de wielen geen grip krijgen op de balkjes.  

Ik overweeg met een krik aan de slag te gaan en dan balken onder de wielen te plaatsen.

Wie biedt hulp?  €75,- beloning.  😃

bewerkt door Kapt. Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Paul xj:

Ik denk dat je voorlopig genezen bent van off road rijden... 😕. maar je hebt er wel pech mee gehad dat je zo vastzat! 

Ik ga ervan uit dat het jullie gelukt is om los te komen?

Klopt. Deuk in mijn ego. De grenzen van de XJ en mijzelf leer ik zo goed kennen.

We gaan het straks proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...