Spring naar bijdragen

Voorstellen


Arcblizz
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Mijn naam is Bouke en ben sinds vanmorgen eigenaar van een Jeep Compass 2.4 sport uit 2007.

Nu nog op benzine maar in 2e week van Januari laat ik er een G3 installatie inbouwen.

Mijn vorige auto was een Alfa GT 3,2v6, maar was vanwege mijn hobby niet praktisch genoeg vanwege bezoekjes aan het buitenland en de slechter begaanbare wegen aldaar.

Ik hoop hier genoeg op te kunnen steken over het wel en wee van de Jeep Compass.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja de Compass rijd zeer prettig, ik was er eerst bang voor om het vermogen van de Alfa te missen, maar daar heb ik iig geen last van mede doordat je meer overzicht hebt en niet stuitert.

Ik heb eerst nog zitten kijken naar een Grand Cherokee met 6 cil, maar dat vond ik qua houderschap belasting een te grote hap uit het maandelijkse budget.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 17/12/2018 om 8:07 AM zei Arcblizz:

Ja de Compass rijd zeer prettig, ik was er eerst bang voor om het vermogen van de Alfa te missen, maar daar heb ik iig geen last van mede doordat je meer overzicht hebt en niet stuitert.

Ik heb eerst nog zitten kijken naar een Grand Cherokee met 6 cil, maar dat vond ik qua houderschap belasting een te grote hap uit het maandelijkse budget.

Ennuh, ik rij in de GC 6 cil en ja hij is zwaar en dus duur in de wb. Maar mijn jeep logica was als volgt: hij is zo zwaar dat ik na 1 drukje op het gas een kilometer uitrol en dat bespaart veel benzine! 🤔😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...