Spring naar bijdragen

Kennismaking nieuw lid


Rob67
 Share

Recommended Posts

Geachte liefhebbers,

Mijn naam is Rob, ben 51 en heb na 2 xj's uit 96 en 98 welke ik particulier had aangeschaft en mij had laten leiden door emotie, lees verliefdheid, besloten een Grand aan te schaffen via een jeep dealer. Ik kocht mijn '99 WJ bij Karel Oto in Katwijk. Ik moet zeggen nog nooit zo fantastisch geholpen te zijn en na een proefrit kwam ik met een enorme lijst aan zaken welke ik verwachte die hij als dealer in orde zou maken. Hij heeft woord gehouden en zo heb ik een fantastische 4liter, niet de 4,7, en rij ik alleen maar met een grote grijns verstrekt onnodige kilometers. Uiteindelijk een mankement 3 weken buiten de garantieperiode. Oh kak dacht ik........maar nee hoor, keurig kosteloos opgelost terwijl ik gratis een leenauto mee kreeg. Service zoals deze bedoeld is! Er staat 250k op de teller maar die 6 in lijn is een geweldig sterk blok en met de juiste liefde en verzorging kan er met gemak hetzelfde aantal nog bij. Maar goed, het blijft een auto van 19 jaar dus ik vind het nu een sport om allerlei zaken te vervangen zonder de hoofdprijs te betalen. Zo wil ik nieuwe koplampen, deur en raam rubbers enz enz. Ik heb net nieuwe vloermatten ontvangen die ik op maat had laten maken. Erg fraai. De dealer had de bestuurdersstoel opnieuw laten bekleden en was het stuurwiel vervangen voor een niet van nieuw te onderscheiden. Ook zeer fraai. Gelukkig was de Grand ook nog eens bij hem in onderhoud geweest dus ook daar geen problemen. Fantastisch in zo'n wagen te rijden waarvan werkelijk alles werkt en in orde is. Ik voel mij gezegend na een paar mindere ervaringen. Nou, lang verhaal en ik hoop dat ik op dit forum wat raad en advies kan vinden en krijgen om de Grand te upgraden. Ik ga mij lekker inlezen. Groetjes!!!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, ja idd mijn excuses, zal een foto plaatsen!! Ik had alleen een foto gemaakt bij de dealer en toen zaten er, vond ik, hele lelijke velgen onder. Ik wilde de originele velgen dus bij aflevering zaten die er pas onder. Ik heb sindsdien geen mooie foto gemaakt. Zal ik even doen en posten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...