Spring naar bijdragen

afslaan na een paar seconden, achterklep?


Gast
 Share

Recommended Posts

goedemiddag Jeepers,

van het weekend weer een leuke, starten van mijn XJ 4.0 aut. uit 1999 en ze slaat af na een paar seconden > de achterklep was open op dat moment omdat mijn passagier bezig was spullen achterin te leggen.

klep dicht en dan starten en blijkt hij gewoon te blijven draaien ... ik start normaal nooit de motor als de klep open is dus ik schrok even maar het lijkt op een soort beveiliging o.i.d., ik heb het nu een paar keer geprobeerd en inderdaad is starten met klep open afslaan na een paar tellen, starten met alles dicht gaat goed en motor blijft gewoon draaien (ook als ik met draaiende motor de klep open overigens).

herkennen jullie dat of heb ik weer een 'jeep gremlin' door de elektra wandelen?

groet,

Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zat ooit een texalarm in maar die is, na storingen, 'gebypassed' en doet niks meer. De enige startonderbreker die ik nu heb is de sleutel af fabriek, geen storingen oid en ook het gele checklampje van de contactsleutel gaat braaf uit zonder te knipperen ofzo.

Ik kan met klep open ook rijden maar dan moet ik starten met de klep dicht, dan als de motor draait openen is er niks aan de hand. Starten terwijl de klep open is zorgt voor het afslaan van de motor.

Gr,

Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...