Spring naar bijdragen

AEV procal / Superchip Flashpaq


Dutchdaan
 Share

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met een van beide icm een JK CRD automaat?

Werkt het wel of niet?

welke van de functies werken wel of niet?

Volgens Quadratec werken ze beide niet op een CRD automaat maar wel op een CRD manual.

 

Thanks!!

bewerkt door Dutchdaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij werkt het wel bij een diesel, al heb ikzelf een benzine... dus geen ervaring hierin.

Staan ook te koop voor benzine en diesel op een aantal Europese sites:
https://offex.pl/modu-programator-rozmiaru-ko-procal-aev-jeep-wrangler-jk-en.html
https://shop.asp-eberle.com/de/shop/aev-pro-cal-id-0490.26?number=0490.26

Weet ook dat meerdere diesel rijders hem hebben, maar ik weet hun ervaringen niet.

Succes en groet Roo  😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Roo 👍,

Ik dacht idd hier op het forum ook ergens gelezen te hebben dat er diesel rijders zijn die de AEV procal gebruikte, nu weet ik niet of ze een automaat of handgeschakelde bak hadden.

De superchip flashpaq (mijn voorkeur) heeft wat meer opties maar is ook 2x zo duur.

Misschien dat er nog mensen reageren die ervaring hebben met een van de 2 icm JK diesel/automaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎25‎/‎11‎/‎2018 om 11:39 AM zei Dutchdaan:

Heeft iemand ervaring met een van beide icm een JK CRD automaat?

Werkt het wel of niet?

welke van de functies werken wel of niet?

Volgens Quadratec werken ze beide niet op een CRD automaat maar wel op een CRD manual.

 

Thanks!!

Destijds toen ik de JKU Rubicon diesel automaat in mijn bezit had, had ik ook zo'n AEV procal. Je kunt allerlei instellengen mee veranderen of aanpassen zoals grotere wielmaat ten opzichte van de schakelmomenten van de automaat.

Maar je moet wel een nieuwe of ongebruikte of "schone" AEV procal hebben want je moet met dezelfde AVE in en uit programmeren  daar kun je niet een exemplaar van een ander gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...