Spring naar bijdragen

Het Grote Goeiemorgen


87wrangler
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Goedemorgen...

Vergeet de klok niet!

't is weer voorbij die mooie zomer(tijd)... Weliswaar hebben we een extreem warme oktobermaand, maar nu is ook gedaan met de zomertijd. In de nacht van zaterdag op zondag kan iedereen dus weer een uurtje langer slapen, want dan begint de wintertijd. De klok gaat dan om 03.00 uur een uur terug.

De wintertijd geldt niet alleen voor Nederland, maar voor alle landen in de Europese Unie. In 1996 is vastgesteld dat de zomertijd begint op de laatste zondag van maart en de wintertijd ingaat op de laatste zondag van oktober. De zomertijd is ingesteld in 1977.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Nov 1 2005, 12:39

middag .......... wat heb je er mee uitgehaald    geprobeerd koffie te zetten met je puter ?

<div align="right">

biggrin.gif nee kon dat maar tongue.gif

ik heb er niets mee uitgehaald ding besloot ineens alleen nog maar aan en uit te gaan en dat achterelkaar mad.gif gelukkig is het alleen mijn computer en niet de server want nu zijn mijn gegevens niet verloren gegaan smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Podenji@Nov 1 2005, 12:43

biggrin.gif   nee kon dat maar  tongue.gif

ik heb er niets mee uitgehaald ding besloot ineens alleen nog maar aan en uit te gaan en dat achterelkaar  mad.gif gelukkig is het alleen mijn computer en niet de server want nu zijn mijn gegevens niet verloren gegaan  smile.gif <div align="right">

Klinkt bekend.. succes, want dat kunnen wel 20 dingen zijn. ph34r.gif

Mogguh btw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ehhh mijn computer is dus dood en verdwijnt straks naar het centrale archief , mijn harde schijf is gecrashed en werk dus nu ( ahum werken **grin** ) op de andere computer hier. Er was geen virus of hacker ofzo hij heeft gewoon de geest gegeven dry.gif misschien had ik hem harder aan moeten pakken en hem vaker moeten slaan ofzo maar goed krijg dus nu wel een nieuwe comp biggrin.gif kijken hoe lang die het bij me volhoudt tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Podenji@Nov 1 2005, 15:22

nou ehhh mijn computer is dus dood en verdwijnt straks naar het centrale archief , mijn harde schijf is gecrashed en werk dus nu ( ahum werken **grin** ) op de andere computer hier. <div align="right">

je ouders nog niet terug van vakantie ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...