Spring naar bijdragen

Tussenbak kapot?


roamer
 Share

Recommended Posts

Hey luitjes,

Vandaag de KJ moeten laten staan vanwege een "bonk". Het geluid is sinds eergisteren te horen. Eerst heel zacht en slechts één keer. Tot vandaag, moest toevallig de caravan naar de schadeherstel brengen en overwoog daadwerkelijk de combinatie aan de kant van de weg te laten staan. Toch maar voorzichtig doorgereden, want ik zou wel heel lullig staan (blokkade) en hoefde ook maar letterlijk 2 km te rijden. 

Aangekomen met een vriend gekeken en we dachten eerst dat het uit het achterdiff. kwam, later tot de conclusie gekomen dat het uit de tussenbak komt. Maar dat weet ik op zijn vroegst morgen pas. Vraag is komt dit vaker voor, zo ja is het tandwiel makkelijk te vervangen of zal ik de complete tussenbak moeten doen?

Groentes, Percy 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, de tussenbak was inderdaad kapot. Wat precies weet ik niet, maar heb 'm ook nog niet geopend.

Gisteren andere onder gezet en weer probleemloos rijden.

Ik zag dat de kabel van de 4wd selector eigenlijk vast hoort te zitten met een of andere clip. Deze kan ik op de explosietekeningen niet vinden. Iemand enig idee welke ik moet gebruiken?

bewerkt door roamer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...