Spring naar bijdragen

Jeep Grand Cherokee gezocht voor opnames Flikken Maastricht


Flikken
 Share

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik weet niet onder welke topic ik deze oproep het beste kon plaatsen dus vandaar dat ik hem hier plaats.

Voor de opnames van Flikken Maastricht van aanstaande woensdag 14 november in Plombières (België/ ong. 40 min van Maastricht) zijn wij nog op zoek naar een Jeep Grand Cherokee (liefst donker groen of donker van kleur). Zie foto voor een voorbeeld voor wat we ongeveer zoeken. We draaien deze dag bij een mooi landgoed waar de auto zal horen bij één van de karakters. Er worden geen rare capriolen uitgehaald met de auto deze staat vooral bij het landgoed voor de deur.

De precieze tijden voor deze dag zijn helaas nog niet bekend en de auto zou nodig zijn voor meerdere scenes deze dag. Het kan dan ook zijn afhankelijk van de planning dat de opnames de gehele dag in beslag nemen. Indien het de hele dag duurt kan je uiteraard mee ontbijten en lunchen.

Bij interesse kan je mij een mail sturen voor meer informatie vermeldt daarbij ook even je naam, woonplaats, foto's van de Jeep en evt een mobiele nummer waarop ik je kan bereiken.

Met vriendelijke groet,
Kevin Schaduw
kevin.schaduw@wbitvp.tv

jeep-grand-cherokee-5-2i-v8-limited-compleet-automaat.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...