Spring naar bijdragen

Kosten verzekering


REAL STRANGLER
 Share

Recommended Posts

Ben eigenlijk wel benieuwd wat vandaag de dag een verzekering kost voor bv een Jeep Wrangler, JK, YJ of TJ maar dan alleen WA al dan niet met terreindekking.

Ga er vanuit dat de meesten van jullie ook 40%  no-claim korting hebben. Zelf heb ik natuurlijk een garagepolis en die kost veel centjes....... betaal ongeveer 2.500 euro, gaat wel nog no-claim vanaf maar komt nog 21% btw bij die ik natuurlijk weer aftrek.

Ben benieuwd, Siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Voor mijn JK X 3.8 (2007) met 75% no-claim (=max, 20j.) en WA Volledig Casco, betaal ik €55,45 per maand incl. inzittende, rechtsbijstand, assurantiebelasting (btw). Per jaar dus  €662,55
Limiet van 20.000km p/j. Heb hierin ook extra accessoires in mee verzekerd. Bedrag weet ik ff niet... meen €5000 of zo. Zal hem eigenlijk een keer moeten laten taxeren..
Via Wigger bij Turien & Co, dus met ook offroad dekking.

Lees net dat de assurantiebelasting van 9,7% naar 21% is gegaan vanaf 1-1-2018.... vond het al zo veel.
Voorheen zat ik altijd rond de €50 per maand... is dus puur die btw verhoging. Wordt door de regering bepaald.... en bedankt manneh..

bewerkt door Roo4JK
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎19‎/‎11‎/‎2018 om 7:21 PM zei Wijnand 3.8:

Laten taxeren lijkt mij met jouw Jeep verstandig Ronald. Alle upgrade's worden er in opgenomen. Kost je €120 en is 3 jaar geldig. Die van mij is ook verzekerd op taxatie waarde. De premie zal wel omhoog gaan ivm de waarde.

Je hebt gelijk Wijnand. Olav Wiggers, waar hij ook verzekerd is, had het er destijds ook al over om iig na 3 jaar te doen.... Is er enkel nog niet van gekomen. 
Zit binnenkort nog een kleine upgrade aan te komen en zal het daarna laten doen. 

Spreek je.

bewerkt door Roo4JK
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...