Spring naar bijdragen

Kosten reparatie


Recommended Posts

Goedemiddag, ik heb een vraag over een reparatie. Ben zelf op het gebied van electronica bepaald geen kenner. 

 

Van mijn Grand Cherokee WJ werkten de achteruitrijlichten soms niet. Mijn garage dacht gelijk aan een kapotte schakelaar of kabelbreuk. Uiteindelijk blijkt het een kabelbreuk, dit wordt verholpen en wordt er voor deze reparatie meer dan 3 uur werk in rekening gebracht. Is dat een reële werkduur?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een beetje moet zoeken, doormeten en een schema moet raadplegen, ben je zo een uur of twee verder. Plus het uitvoeren van de daadwerkelijke reparatie.

En die tijd wordt allemaal in rekening gebracht, lijkt me.....

Dat de garage al een vermoeden heeft waar het euvel zit is prettig, de zoektijd zou anders wel eens veel meer kunnen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, bedankt. Dan ben ik enigszins gerustgesteld, kwam op mij over als volstrekt buitensporig. Ik kan me wel zo voorstellen dat menig garagebedrijf dan zelden tot nooit eenvoudige kabelbreuken tegenkomt, want controleren of het zo was kun je het toch niet en schrijft wel lekker de uren vol. Maar goed, dat is een ander verhaal 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...