Spring naar bijdragen

Fuseekogels vervangen dan 30 cj7


Recommended Posts

Nee en ja.....

Sommigen,  zeker als ze al een keer vervangen zijn , ploppen er redelijk makkelijk uit. Maar ik heb ook vaak de vlam nodig om ze te motiveren....

In ieder geval heb je een trekker set nodig, ook om de nieuwe er weer in te krijgen. Dat is geen universele trekker set, maar er zijn best wel wat Jeepers die zo een set hebben dus als je handig bent...

Succes, siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei REAL STRANGLER:

Nee en ja.....

Sommigen,  zeker als ze al een keer vervangen zijn , ploppen er redelijk makkelijk uit. Maar ik heb ook vaak de vlam nodig om ze te motiveren....

In ieder geval heb je een trekker set nodig, ook om de nieuwe er weer in te krijgen. Dat is geen universele trekker set, maar er zijn best wel wat Jeepers die zo een set hebben dus als je handig bent...

Succes, siert.

Oke, heb de oude fuseekogels eral uit. En nieuwe liggen. Wat zou zo iets kosten om ze erin te laten persen? Kan wel zo ding kopen maar je gebruikt het een keer en dan lig het maar op de plak. Zonde van het geld. heb wel een hydr pers. Zou je het daar ook mee kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb onlangs alle 4 de kogels vervangen van mijn CJ7. Als het goed is, heeft hij ook losse fusee lichamen. Ik heb de nieuwe kogels er ingeperst, werkte prima. Geen speciale set voor nodig gehad. Ook niet nodig geweest om de hele as onder de Jeep vandaan te halen.  

Ik had gelijk preventief de kruisjes van de steekassen vervangen. Wellicht handig te doen, nu je de boel toch los hebt liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt heb een losse fuseelichaam. 

Heb fuseekogels er al uit getikt met hamer. Ging goed. Nu net de nieuwe binnen gekregen. Dus als het goed is kan ik het met een werkplaatspers en een paar hulpstukken de fuseekogels erin persen. 

Ga ook zo speciale dopsleutel maken. 

Mvg robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...