Spring naar bijdragen

geen idee wat voor lift 2", 4"?


bucksplace
 Share

Recommended Posts

sinds ik deze jeep heb gekocht en al het onderhoud zelf doe, ben ik er nog steeds niet over uit wat voor lift deze heeft ondergaan. ben zelf nog een beginner wat dit betreft

er liggen 5 blads leafsprings onder met rs 5000 rancho dempers.

ook de tussenbak is verlaagd.

iemand enig idee om hier achter te komen?

20170724_190933a.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd lastig precies de verhoging te bepalen, wat me wel opvalt zijn de lange shackles, gewoon meten en vergelijken met een standaard auto lijkt mij het makkelijkst. Ik zou trouwens die shackles vervangen voor kortere (standaard), kan me niet voorstellen dat dit stabiel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 13/9/2018 om 11:05 PM zei schneiders:

Altijd lastig precies de verhoging te bepalen, wat me wel opvalt zijn de lange shackles, gewoon meten en vergelijken met een standaard auto lijkt mij het makkelijkst. Ik zou trouwens die shackles vervangen voor kortere (standaard), kan me niet voorstellen dat dit stabiel is.

ja had hier ook al een beetje mijn twijfels over.

heb bij de auto aardig wat extra spul meegekregen, waaronder 3 sets originel shackles, ff setje bijbestellen , en die er maar onder gooien

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Die lange shackles zijn waarschijnlijk 1.25 inch of 2inch maximaal 

https://www.jeepforum.com/forum/f12/stock-shackle-length-633962/ Originele shackles zijn 4" lang van oog naar oog. Meet even jou shackles. 

Ziet er bijna naar uit dat de vorige eigenaar 33" bandjes op de Jeep had zitten en vervolgens weer kleinere er op heeft gezet voor verkoop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9/10/2018 om 11:59 PM zei DutchMud:

Die lange shackles zijn waarschijnlijk 1.25 inch of 2inch maximaal 

https://www.jeepforum.com/forum/f12/stock-shackle-length-633962/ Originele shackles zijn 4" lang van oog naar oog. Meet even jou shackles. 

Ziet er bijna naar uit dat de vorige eigenaar 33" bandjes op de Jeep had zitten en vervolgens weer kleinere er op heeft gezet voor verkoop. 

je hebt gelijk, er zaten 33" mud tires onder, die bandjes trilde zo erg, dat m,n vullingen bijna uit de kiezen rammelden. ook was de auto in zijn 5 niet meer voorruit te branden

meisje had als verjaardags verrasing de auto op laten knappen en er nieuwe banden onder laten zetten, maar helaas hadden ze de originele  maat besteld....

zat zelf aan 31" AT te denken, aangezien ik hiermee toch niet mee terrein ga rijden, op wat boerenlandweggetjes na.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...