Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Wat een gave Jeep !!

Model komt mij niet eens bekend voor, laat staan deze...
Ben toch regelmatig te vinden bij JCN events de laatste 7,5 jaar.

Veel plezier ermee. Groet Roo 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Idd..... grille is van ‘63 t/m ‘69 Wagoneer of J-truck. Ik zie wel WT assen en body style, dit was vanaf 76 voor de Cherokee (2deurs)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks voor jullie repliek. Het is idd een Chief met andere grill....ik overweeg om m zwart te spuiten ...zag dat het 2018  model dat ook heeft..qua stijl teruggrijpen naar het rijke jeep verleden!

Wil er ook mee naar bijeenkomsten...heb nog niet eens geprobeerd of de 4x4 werkt...verder so  far so good....op lpg draait ie prima...benzine moet nog aan gewerkt worden..carburateur is nog niet goed...zit al wel elektrische pomp op....hoe dan ook, groetn😊

John

bewerkt door John van Gelder
Typefouten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeep heeft diverse keren te koop gestaan. Dat is ook te zien daar de jeep ruim 2 jaar in Nederland is en reeds 5 eigenaren heeft gehad incl. jou. De eigenaar voor jou heeft hem inderdaad overgespoten omdat de jeep wat beginnende roest had. 1 van de vorige eigenaren wilde dak weer origineel maken maar heeft dat niet gedaan vanwege de kosten. Verder kan er weinig verteld worden daar hij hoofdzakelijk de laatste 2 jaar te koop stond en er amper mee gereden is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden