Spring naar bijdragen

doet top van besttop monteren.


de jeeper
 Share

Recommended Posts

Hallo mede jeepers.

 

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een soft top van het merk  besttop in mijn bezit. Nu heb ik het huizen stelsel reeds al op de jeep zitten maar ik worstel nu met de soft top.  En dan met namen de dikke rand die in de strip moet  die op het raam frame nu is mijn vraag hoe jullie dit hebben op gelost want ik krijg hem er met geen mogelijkheid in de strip graag jullie tips en raad geving mvrgrt per 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de softtop erop zet, moet je beginnen de top in de strip op het voorraamframe te drukken, daarna pas aan de achterkant vastzetten. Als je het andersom doet, krijg je de top inderdaad niet meer in de strip aan de voorkant. Ik neem aan dat dat het probleem is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu al een uur bezig met de top te  monteren van af de voor zijde maar springt hij iedere keer er uit nu is mijn vraag moet ik de dikke rand  er in duwen in de rail of de dunne als ik dunne rail van kunsstof er in die dan springt deze er uit dus weer graag advies gewenst mvrgrt per 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is gelukt om de top te monteren. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de stalen strip verkeert heb gemonteerd had in plaats deze plat  op het frame te plaatsen. Had ik deze recht op staand  gemonteerd  dus de strip plat gemonteerd dan de dunne strip er in.En die bleef zitten dus was de rest een fluitje van een cent de top zit nu erop en strak mijn danl dat jullie hebben  mee gedacht over  hardstikke bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Frank.

 

Nog even op je vraag terug te kome die strip had ik verkeerd er op gezet. Deze moet plat op het raam frame gemonteert worden en dan de kunstof strip erin duwen. En ik heb inderdaad een paar gaatjes er bij moeten boren maar ik moet er wel bij zeggen dat de Info van ab ook goed heeft geholpen. Maar het is goed gegaan en daar gaat het mij om 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...