Spring naar bijdragen

wiggers


thezeeuw
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

Verschilt per Jeep, model, jaartal en type verzekering ect. Wiggers/4x4Polis werken met meerdere maatschappijen. 

Dit is bij mij al de 3e of 4e maatschappij bij Wiggers in 8 jaar. Ik zit momenteel ook bij Turien&Co. Volgens mij alweer ruim 1 jaar, m'n oude groene kaart was ook al Turien&Co.
Daarvoor HDI, en Allianz zegt mij ook wel wat. Weet ze niet eens allemaal meer... Ik ben Allrisk verzekerd btw.
En mijn tenttrailer, ook via Wiggers, zit bij de Europeese Verzekering.

Als de voorwaardes v/d maatschappij veranderen, veel duurder worden of bij andere beter af zijn, stapt Wiggers over naar een andere maatschappij.
Persoonlijk ben ik allang blij dat ze betaalbare offroad verzekeringen aanbieden. Dit is volgens mij in België en Duitsland niet mogelijk....

Krijg alle papieren, in mijn ogen, altijd netjes op tijd binnen. Groene kaart komt volgens mij ca. 1 maand voordat de andere afloopt. 
Ik heb hem iig binnen voor 2019. Oude verliep op 1-10 en de nieuwe was er eind augustus. Mocht de jouwe te laat zijn, moet je ze gewoon ff bellen.

De keren dat ik de verzekering nodig had, is het netjes opgelost door Wiggers en de desbetreffende verzekeringsmaatschappij. Laatste keer zelfs boven verwachtingen.. 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zit ook al jaren bij wiggers, maar altijd bij Allianz, allr risk. Deze overstap zou zijn omdat Allianz geen offroad meer aanbiedt en er dus overgestapt is naar Turien.

De groene (die nu wit is ?) kaart heb ik pas vorige week binnen gekregen na lang aandringen bij alle partijen. Stijf van de fouten en bv de pechhulp die er bij allianz wél bij zat zit er nu niet meer bij, terwijl de aankondiging was dat eea vrijwel 100% vergelijkbaar was en als zodanig ook overging..

Maar begrijp ik goed dat je bij wiggers dus zou moeten kunnen kiezen als je zegt dat wiggers met meerdere maatschappijen werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet of je kan kiezen, vermoed van niet. Zo bedoelde ik het ook niet...
Maar niet iedereen zit bij dezelfde maatschappij en is de datum v/d verzekeringshulpkaart ook niet hetzelfde. (mijne is nog wel groen bij Turien en loopt van 1-9-2018 t/m 1-10-2019)
Volgens mij bekijkt Wiggers waarbij ze de beste afspraken kunnen maken voor jouw Jeep/voertuig.
Of voorheen pechhulp erin zat, weet ik eigenlijk niet. Ben lid v/d ANWB, dus heb er nooit naar gekeken.
Begreep wel van Wiggers dat ze steeds meer moeite hebben om maatschappijen te vinden waarbij ze offroad niet uitsluiten..
De mijne is ook extra verzekerd qua accessoires, wellicht had Allianz daar moeite mee en zat ik al bij een andere (HDI) ipv Allianz icm Allrisk voor een JK uit 2007. 

Maar als je vragen hebt, kan je Wiggers het beste gewoon ff bellen.

bewerkt door Roo4JK
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16/11/2018 om 11:05 AM zei Roo4JK:

Maar als je vragen hebt, kan je Wiggers het beste gewoon ff bellen.

...duh... en ze zullen onderhand wel denken 'heb je ze weer' want afgelopen zaterdag royementsbrief van turien in de bus. zonder opgave van reden, enz...echt....zóóó vreselijk slecht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...