Spring naar bijdragen

Ook maar even voorstellen


DomP
 Share

Recommended Posts

Hoi, Ik ben DomP , na vele jaren toch maar de knoop doorgehakt en nu op zoek naar een Grand Cherokee.  Mijn oog is gevallen op een WK Unlimited met een 5.7 Hemi, 1050.000 op de klok voor rond de @8.0000. De auto is netjes en van een oud baasje geweest. Denken jullie dat deze prijs reeel is en wat kan ik qua kosten verwachten ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Hi Domp. Ben benieuwd of de koop van de Hemi is doorgegaan? Qua kosten kan denk ik niemand wat zeggen want we hebben geen glazen bol maar dat deze auto's geld kosten zal een ieder beamen. Als je niet bereid bent je knip open te trekken om de auto te onderhouden moet je er niet aan beginnen. Jeep is een passie, hobby, way of life, en in de regel tweedehands met een ton of meer. Dus kosten. Toyota Yaris kost minder maar daar wil ik nog niet dood in gevonden worden. En als je een jeep koopt mag je, vind ik, ook niet vragen hoeveel benzine die verbruikt. Als je je daar druk om maakt is het een kansloze zaak. Mijne loopt 1 op heel veel. Als de tank leeg is gooi ik m weer vol. Interesseert mij niet want als ik er in rij lach ik alleen maar. Ik hou ervan, geniet ervan, dus ben bereid daarvoor te betalen. Denk dat iedereen die van jeep houdt het met mij eens is. Laat weten wat ervan geworden is! Gr Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je antwoord Rob. Ik heb m inderdaad gekocht en tot dusver alleen maar dik tevreden. Qua kosten doelde ik op eventuele grote standaard reparaties die eraan komen maar als ik de onderhoudshistorie en het schema van mopsr check lijkt het erop dat de vorige eigenaar hem zeer netjes behandeld heeft.  Al met al met ik zeer tevreden en hoop nog een flinke tijd met deze auto te mogen rijden 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...