Spring naar bijdragen

WA verzekering geweigerd?


 Share

Recommended Posts

Jeepers,

Van de week een WA bij Nationale Nederlanden aangevraagd vanwege zeer gunstige premie... We zijn brandschoon met 20 schadevrije jaren, dus straight forward zou je zeggen. Oude WA bij (piep...) ging met ruim 35% omhoog dus dat loonde de moeite. Tot onze verbazing werd de aanvraag geweigerd vanwege de specifieke kenmerken van onze Jeep? "Een importauto (2003) en zwaar meneer, dus dat doen we niet". Dat kan, recht hebben ze, dus ga ik ook niet aanvechten. Unive accepteerde ons zonder problemen. Ben echter wel benieuwd of er hier forumleden zijn die hun Jeep bij NN hebben verzekerd, want dat zou dan wel weer vreemd zijn... 🙄🙄

Ben benieuwd.

Grtz

Sibo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17/8/2018 om 11:16 AM zei SyBorg:

Jeepers,

Van de week een WA bij Nationale Nederlanden aangevraagd vanwege zeer gunstige premie... We zijn brandschoon met 20 schadevrije jaren, dus straight forward zou je zeggen. Oude WA bij (piep...) ging met ruim 35% omhoog dus dat loonde de moeite. Tot onze verbazing werd de aanvraag geweigerd vanwege de specifieke kenmerken van onze Jeep? "Een importauto (2003) en zwaar meneer, dus dat doen we niet". Dat kan, recht hebben ze, dus ga ik ook niet aanvechten. Unive accepteerde ons zonder problemen. Ben echter wel benieuwd of er hier forumleden zijn die hun Jeep bij NN hebben verzekerd, want dat zou dan wel weer vreemd zijn... 🙄🙄

Ben benieuwd.

Grtz

Sibo

Bij centaalbeheer zonder problemen. Van de week had ik ze zelfs nog aan de telefoon om een scooter te verzekeren, toen zij de vrouw aan de telefoon, wat een leuke Jeep heeft u bij ons verzekerd. Dat is mijn droom zei ze. Dus centraal beheer is geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei www.jeepie.nl:

Bij centaalbeheer zonder problemen. Van de week had ik ze zelfs nog aan de telefoon om een scooter te verzekeren, toen zij de vrouw aan de telefoon, wat een leuke Jeep heeft u bij ons verzekerd. Dat is mijn droom zei ze. Dus centraal beheer is geen probleem.

Tot je een keer de modder in gaat? Ik meen me te herinneren dat Centraal Beheer actief alle vormen van offroad uitsluit. Dit zou zelfs gelden voor zand / gravel paden. Precies hierom zijn wij verzekerd middels Jeep Insurance. Een van de weinige resellers die hier niet moeilijk over doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of bij Wiggers groep:

 

De 4X4 Polis is een speciale verzekering voor diegene die iets meer van zijn verzekering verwacht als het gaat om een terreinauto. Onze 4X4Polis is een speciale op de terreinauto en zijn gebruik aangepaste verzekering, met de nodige uitbreidingen en extra's. 

De 4X4 Polis is de verzekering voor voertuigen met het karakter van een terreinauto. In tegenstelling tot andere aanbieders biedt 4X4 Polis de meest complete verzekering, die voldoet aan praktisch alle wensen van de Federatie Nederlandse Terreinauto Clubs. De 4X4 Polis is een verzekering die openstaat voor terreinauto's op zowel 'geel', als 'grijs' kenteken.

Wanneer komt uw auto in aanmerking voor een 4X4Polis?
Indien uw voertuig 4-wiel is aangedreven en het karakter van een terreinauto heeft, komt u al in aanmerking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...