Spring naar bijdragen

Tweedehands motor plaatsen in GC Laredo 2006


Recommended Posts

Mijn motor is aan vervanging toe. Nog maar 3,5 van mijn 6 cilinders doen hun werk naar behoren. Reviseren wordt erg duur (meer 6000 euro). Ik overweeg daarom om een 'nieuwe' tweedehands motor te laten plaatsen. Heeft iemand ervaring met een bedrijf die dat goed doet en voor een vriendelijke prijs? En zijn er tips voor het vinden van een goede leverancier van tweedehands Jeepmotors? (Benzine, 3.7 liter, V6).

Groet en dank alvast, Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt er een beetje aan in welke omgeving je deze bedrijven wilt zoeken. En hoever je bereid bent te rijden.

Persoonlijk heb ik goede ervaringen met American Car Recycling in Axel (WWW.VANDENBERGUSACARS.COM). Is niet duur. Heeft altijd een redelijke voorraad motoren en is ook niet heel duur met versturen.

Qua inbouwen kan zou ik Garage Modern in Delft aanraden. Is trouwens ook hier op het forum te vinden onder de naam Real Strangler. 

Mocht dit te ver voor je zijn of niet naar je zin, dan zou ik even de zoekfunctie gebruiken. Er is recentelijk een discussie geweest over het reviseren/omruilen van motoren. Hierin werden ook een paar adressen voor motoren in genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...