Spring naar bijdragen

Car stereo en speakers vervangen


eddepet
 Share

Recommended Posts

Beste forumleden

Mijn speakers in mijn voordeur zijn verrot en die in de achterdeur beginnen ook al te kraken en wil ik alle 4 vervangen. (jeep Cherokee KJ)  Nou heb ik al wat youtubes bekeken hoe dat moet, maar aangezien ik niet super technisch ben, heb ik toch nog wat vragen.

Wat heb ik allemaal nodig als ik de oude stereo en 4 speakers wil vervangen? En hoe zit dat met de versterkers die nu bij die oude infinity speakers zitten, heb ik die dan nog nodig of kan ik daarvoor de versterker van de nieuwe radio gebruiken?  Dus wat ik zoek is eigenlijk een stappenplannetje om dit te kunnen doen en als iemand wat weet waar ik het kan laten doen is dat natuurlijk ook goed.  Dank alvast voor de reacties.

Groeten Ed

bewerkt door eddepet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speakers vervangen zal niet zomaar gaan bij een KJ, de speakers in de voordeuren hebben ingebouwde speakers. Die voeden alle andere speakers ook. Ik heb een adresje die de KJ speakers kan reviseren, stuur me maar een PM als je interesse hebt. Standaard speakers in een KJ van Infinity zijn super, maar gescheurde rubbers zijn een bekend probleem na 15 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Masis:

Speakers vervangen zal niet zomaar gaan bij een KJ, de speakers in de voordeuren hebben ingebouwde speakers. Die voeden alle andere speakers ook. Ik heb een adresje die de KJ speakers kan reviseren, stuur me maar een PM als je interesse hebt. Standaard speakers in een KJ van Infinity zijn super, maar gescheurde rubbers zijn een bekend probleem na 15 jaar.

Ingebouwde versterkers bedoel ik natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...